Translate

Dali je Lyoness prijevara?!

Dali je Lyoness prijevara ili djelomična prijevara?! zaključite sami...

Prije svega želim reći da sam ja član Lyoness grupe i mogu reći da sam razočaran načinom poslovanja...
Naime učlanio sam se u Lyoness na nagovor kolege s posla... što i nije tako bitno.

Sve je izgledalo ok... Ja trošim pare... kupujem u trgovinama koji imaju ugovor s Lynossom i za to dobijem neke pogodnosti... najčešće povrat postotka plaćenoga računa i to za račune koje ja platim i neki postotak od kupovine ljudi koje sam ja doveo u Layoness itd.

Prije nekoliko dana (06.2012.) bio sam na godišnjem odmoru na Sjevernom Moru.
Naravno kao svaki pravi član Layoness-a provjerio sam preko web karte gdje sve postoje trgovine da su u Layoness grupi, a da se nalaze na mojoj ruti putovanja...

Na tom putovanju bio sam u nekoliko dućana za koje Layones kaže da su u njihovoj grupaciji. Međutim veoma sam se razočarao jer trgovci nemaju pojima za Lyoness... nikada nisu čuli za Lyoness...
Pa kako je onda moguće da se Lyoness reklamira preko firmi s kojima ne posluje?!

Ja sam izgubio svoje dragocjeno vrijeme jer sam pokušao kupovati u trgovinama koje imaju ugovor s Lyoness-om. Taj čin Lyoness-a smatram običnom prijevarom kako bi prikazali da posluju i mnogo subjekata i na taj način dobili čim više članova...
Pa zar su mislili da se takve stvari neće otkriti i postati negativna reklama???

Dakle LYONESS je još jedna prijevara ili SCAM

Da provjerite moje tvrdnje dati ću Vam nekoliko podataka s kojim možete sami provjeriti...
Dućani su u Njemačkoj, možete jednostavno nazvati ili poslati email dućanu i pitati dali posluju s Lyonessom (u dućanima pričaju i engleski).

Ovo su adrese dućana s kojima navodno Lyoness posluje, a oni nikada čuli za Lyoness.
Nakon ove potrage za dućanima odustajem od Lyonessa:

kliknite na slike za uvećanje


Parfümerie Douglas GmbH
Mühlenstr. 101, 26789 Leer
Tel: +4949166116
www.douglas.de/douglas/Parf%C3%BCmerie/Leer/0550/0002

 kliknite na slike za uvećanje

Media MarktPapenburg
An der Alten Werft 13
26871 Papenburg
Tel: 04961/6685-0
Fax: 04961/6685-129
E-Mail: papenburg@mediamarkt.de
www.mediamarkt.de/mcs/marketinfo/Media-Markt-Papenburg,75858,.html


kliknite na slike za uvećanje

Star Tankstellen
Bahnhofstr. 2, 26892 Dörpen
Tel: 04963 - 685
Fax: 04963 - 8835
http://www.star-tankstellen.de/index.php?id=18&user_astfinder_pi1%5Btsid%5D=618


kliknite na slike za uvećanje


NAKON NEUSPJEŠNE KUPOVINE S LYONESSOM, ODUSTAJEM OD LYONESA, A SVOJU LYONESS KARTICU IZVADIO SAM IZ NOVČANIKA (LISNICE) I POHRANIO JE NA MJESTO GDJE DRŽIM I DRUGE SLIČNE KARTICE POPUT ČLANSKE ISKAZNICE IZ VIDEOTEKE :-)